Beter netbeheer

Betrouwbare dienstverlening voor onze klanten, waarbij we onderbrekingen adequaat en zo snel mogelijk oplossen: dát is ons doel binnen Beter netbeheer. Een hoog klantgemak en een prettige klantervaring staan hierbij centraal.

Strategische KPI's

Toelichting

2020

2021

Target 2022

Leveringszekerheid

SAIDI

Gemiddelde tijd in minuten dat de klant geen energie heeft.

26

19

17

Betaalbare en efficiënte dienstverlening

Efficiency (over beïnvloedbare opex en capex)

Efficiency gerealiseerd op de direct beïnvloedbare operationele kosten en investeringen

26 mln

22 mln

14 mln

Klanttevredenheid

Klantgemak

Het gemak dat de klant ervaart in het zakendoen met Stedin Groep.

74%

75%

≥82%

Doorlooptijd kleinverbruik-aansluitingen

Realisatie kleinverbruikaansluitingen binnen 18 weken of op wensdatum klant.

85%

90%

≥ 95%